Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
The clean solution

Onze nieuwe service 'kapitein'

1 van  / 1

Rob du Breuil is getrouwd en heeft een dochter van 6 en een zoon van bijna 3 jaar. Hij probeert fit te bllijven door te tennissen en te voetballen. Hij staat sinds eind 2017 aan het serviceroer van MEIKO!

Wat doe je als Service Manager?

Als service manager ben ik verantwoordelijk voor alles wat met de MEIKO dienstverlening te maken heeft. Dat betekent dat ik mij voornamelijk bezig houd met het bepalen van de te volgen koers, formuleren van doelstellingen en het service team dusdanig te organiseren dat wij met zijn allen die doelstellingen kunnen gaan behalen.

Hoe ziet je loopbaan er uit en waarom ben je bij MEIKO gaan werken?

Jarenlang heb ik gewerkt voor Europa’s grootste trailerverhuurbedrijf, waar ik gemiddeld elke 2 jaar een carrière stap heb kunnen maken. Soms was dat omhoog, soms opzij. Dus ik heb daar ervaring opgedaan in customer service, operations, sales en marketing.

Ik ben bij MEIKO gaan werken omdat de vacature en de achtergrond van het bedrijf me erg aanspreken. De brede kennis en ervaring in verschillende vakgebieden komt zeker van pas in mijn rol als service manager bij MEIKO, ook al gaat het om een heel ander product.

Wat is de kracht van MEIKO?

Ik denk dat de grootste kracht op dit moment is dat het een oerdegelijk, stabiel en kwalitatief goed Duits product is wat er ook nog eens mooi uitziet.

Wat is voor jou de grootste uitdaging en waar ben je trots op?

De grootste uitdaging is om onze dienstverlening naar een nog hoger niveau te brengen en daar te houden. Er is altijd ruimte voor verbetering, en dat zie ik ook als een ambitie.

Het meest trots ben ik op alle mannen en vrouwen binnen MEIKO die elke dag keihard werken en hun uiterste best doen om onze klanten te helpen. Of het nu gaat om levering van onderdelen, plaatsing van een nieuwe machine, oplossen van storingen of planning. Het is echt een team dat zich volledig inzet voor elkaar en voor onze klanten!